Steve Ballmer só teme a Google, a Apple e ao código aberto

O presidente de Microsoft identifica nun encontro con empresarios en Madrid os seus grandes competidores.

Logotipo de Microsoft

Yahoo foi o gran ausente no discurso do presidente de Microsoft, Steve Ballmer, durante o xantar organizado hoxe en Madrid pola Asociación para o Progreso da Dirección (APD), no que se reuniu con empresarios e xornalistas. "Este fin de semana termina o prazo que lle demos ao seu consello de administración. E se non queren escoitarnos teremos que trasladar os nosos argumentos aos accionistas", afirmou Ballmer, que non quixo dar nin unha opinión máis sobre o proceso de intento de compra de Yahoo.

Con todo, Ballmer non tivo problemas á hora de falar doutros competidores. "Os tres grandes competidores de Microsoft son: en publicidade, Google; en hardware, Apple; e no noso negocio tradicional, o código aberto", resumiu un enérxico Ballmer, que demostrou á audiencia que o micrófono é totalmente prescindible cando fala en público.

"Os nosos ingresos por publicidade son de 3.500 millóns de dólares (uns 2.238 millóns de euros); aínda son pequenos comparados cos de Google pero son 3.500 millóns de dólares", comentou Ballmer respecto ao buscador, a quen non está disposto a deixar só neste terreo. "Dixen (nunha intervención pública anterior) que quería que a publicidade representase un 25% do negocio de Microsoft, pero é só unha aproximación. Do que estou seguro é de que queremos ser unha das principais plataformas para a xestión da publicidade interactiva", engadiu.

"O iPhone é caro"

Apple foi quen se levou as peores críticas polo seu modelo de negocio en telefonía móbil. "O iPhone é caro, non ten a posibilidade de prepago, e tes que pagar unha taxa fixa a un operador, opinou o presidente de Microsoft, que non tivo ningún rubor en especificar que el usaba un HTC, que moitas veces permítelle prescindir do seu computador. "Repito que o iPhone vai ser un produto de nicho. O modelo de Apple é vender poucos teléfonos e ter unha gran marxe de beneficio. Xusto o contrario que o noso".

Pero Ballmer opina que o maior reto para Microsoft e para toda a industria en xeral é como está cambiando a forma de entender o software despois de que se está introducindo en absolutamente todas as rutinas da vida cotiá. "Os grandes avances tecnolóxicos van chegar nos próximos 10 anos", asegurou o executivo, que cre que o que nos depara o futuro é moito máis drástico ata que a aparición de Internet e o teléfono móbil.

"Non distinguiremos un xornal dun programa de TV"

"Todo o acceso aos contidos farase electronicamente: o xornal, as películas, a música ou a televisión. Non creo que en 12 anos saibamos distinguir entre un xornal ou un programa de televisión. A forma na que consumimos os contidos vai cambiar moito", sinalou.

Outra das áreas dos grandes cambios son as videoconferencias en calquera móbil ou computadores que entenden a linguaxe e que funcionan con só darlles unha orde do tipo "quero saber por que caeron as vendas este fin de semana", por exemplo. O uso de enerxías limpas e frear a fenda dixital son as outras dúas áreas onde Ballmer opina que se avanzará de xeito drástico. "Todo isto son oportunidades para cambiar o mundo, e facer gañar diñeiro aos nosos accionistas", asegurou

"Quero a todos os negocios de Microsoft por igual"

Pero cando a Ballmer preguntóuselle acerca de cal é a parte que máis consente en Microsoft, como un bo pai non foi capaz de elixir ningunha. "Todas as áreas de Microsoft son como os meus fillos. Uns son máis maduros e dan bos resultados como Office, Windows e os servidores; e outros están aínda madurando como Xbox, MSN ou Windows Mobile. Quero a todos por igual. Aínda que é verdade que algúns non saen tan bos como deberían, pero eses asuntos preferimos tratalos en familia, dentro de casa", chanceou Ballmer.

Estaría pensando en Vista?

A Caixa, HP e Microsoft, co Plan Avanza de Industria

O Ministerio de Industria, Turismo e Comercio asinou un acordo hoxe coa Caixa, Hewlett-Packard (HP) e Microsoft, que ten por obxectivo colaborar no desenvolvemento da Sociedade da Información e do Coñecemento no noso país, no marco do Plan Avanza. A través desta alianza, tres empresas líderes nos seus respectivos campos de actuación unen forzas co Goberno de España para contribuír ao fomento e a máxima difusión das iniciativas contempladas no Plan, especialmente aquelas dirixidas a popularizar o uso das Tecnoloxías da Información e as Comunicacións (TIC) entre os cidadáns e as pequenas e medianas empresas.

A partir de agora, calquera cidadán ou PEME poderá acudir a calquera das 5.500 oficinas da Caixa en toda España e solicitar a compra dun equipo informático de última xeración con tecnoloxía de HP e Microsoft, financiada a través dos instrumentos contemplados no Plan Avanza, que supón a posibilidade de pago a 36 meses a unha taxa de interese do 0%. Toda a operación, desde a selección do equipo á adhesión á liña de crédito, realizarase desde un mesmo punto sen necesidade de que o usuario teña que realizar trámites pola súa conta.

Esta iniciativa conxunta do Ministerio de Industria, A Caixa, HP e Microsoft conta cunha primeira oferta dirixida especialmente ás micro PEME, colectivo que representa o 94% do tecido empresarial español. Proximamente, tamén se ampliará a outro tipo de público, desde os mozos de entre 18 e 35 anos e estudantes matriculados en centros universitarios españois, á cidadanía en xeral que queira contar cunha porta de acceso ás vantaxes que ofrecen as ferramentas informáticas e Internet.